Ads 468x60px

23 Απρ 2015

Ανέκδοτο

Γιατρέ μου, έχω πολλά νεύρα. Όπου πηγαίνω μπλέκω σε καβγάδες.
- Μάλιστα.... Πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο να συγκρατείτε το θυμό σας αγαπητέ μου. Έχετε μπλέξει σε πολλούς καβγάδες;


- Ναι ρε! Γιατί; Τραβάς κάνα ζόρι;


---------------------------

Το πρωί μου χτύπησαν το κουδούνι :
- Γειά σας, είμαστε από τον έρανο υπερ των φτωχών
- Αλήθεια; Δεν μου κάνετε πλάκα; Και πόσα λεφτά θα μου δώσετε;;;



----------------------------

Είμαι και εγώ ένας από αυτούς που χάνουν το κινητό μέσα στο σπίτι και παίρνω τηλέφωνο από το σταθερό να το βρω, το βρίσκω και κοιτάω να δω από ποιόν έχω αναπάντητη...!!!

Aυτό που λένε γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος μ@λακια είναι μην το κάνετε!!! Το κάνω συνέχεια και με περνάνε για χαζό...!!!

Από τότε που η Λάσκαρη ξεκίνησε τις πλαστικές, ο Λυκουρέζος είδε τη Ζωή αλλιώς...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
 
Blogger Templates